mandag den 17. september 2012

Kluns - I JUST LOVE IT

For nogle uger siden skulle jeg over med haveaffald, og vupti, så stod der lige den yndigste lille kommode og kiggede på mig. Den er bare så fin, og så er der små rum og spejl i den øverste af de store skuffer. Den har lidt patina, men det er lige præcis, det look vi elsker hjemme hos os. Vores indretning er derefter, og jeg elsker at blande nyt og gammelt.

Mit fund fandt hurtig sin plads på børneværelset.


Så skete det igen igen... Sidste søndag... På vej til bageren... En rar mand kommer ud fra sin opgang med denne skønne sag under armen, og mine øjne spotter hurtigt, at han vil smide den ud. Mig efter ham, og vi er nu de lykkelige ejere af en VP-lampe, som intet fejler.

*Det kostede mig kun en tur mere til bageren og en sparepære.

Lampen skal stå i stuen - Nyt billede følger...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar